Portfolio

Cel

Trzydniowa konferencja i prezentacja nowej kolekcji, a także integracja obu zespołów handlowców.

Strategia

Ze względu na fakt, iż takie prezentacje Klienta odbywają się cyklicznie w różnych częściach Polski i świata, chcieliśmy w ciągu kilku dni pokazać najciekawsze miejsca i możliwości Wrocławia, nie zapominając przy tym, aby po całym dniu owocnych spotkań, Goście mogli zakosztować rozrywki najwyższych lotów.

Rezultat

Pierwszego dnia oprócz zapewnienia regionalnego i ekologicznego cateringu, zabraliśmy Gości do nowo otwartego tunelu aerodynamicznego. Każdy uczestnik odbył dwa indywidualne loty z instruktorem i wzbił się na wysokość 15 m. Wieczór zakończył się w jednej z najbardziej eleganckich restauracji we Wrocławiu z zapierającym dech w piersiach widokiem na Uniwersytet Wrocławski. Drugiego dnia zabraliśmy Gości na wycieczkę po Wrocławiu, przepięknym zabytkowym tramwajem. A następnie udaliśmy się w rejs statkiem po Odrze. Wakacyjny klimat podkreśliliśmy licznymi dekoracjami, m.in. palmami, lampionami, strefą chillout’u z leżakami i kolorowymi kocami oraz poduszkami, stołami przybranymi kwiatami, owocami i świecami, a także wybornym grillem i kolorowym drink barem. Czas umilał Gościom DJ wraz z akompaniującym na żywo saksofonistą.

Każdy element został przez Gości zauważony i doceniony, dzięki czemu otrzymaliśmy referencje i bezcenne  zaufanie Klienta.

Fotorelacja