Portfolio

"Zaangażowanie i profesjonalizm pań z kreacji przeszedł nasze najśmielsze oczekiwania! Szybkość, elastyczność, kreatywność! To prawdziwe brylanty na eventowym rynku!" Dyrektor Marketingu Kupiec Sp. z o.o.

Cel

Uświadomienie kobietom, że „Zdrowe nie znaczy nudne! Zdrowe nie znaczy trudne!” a trzy z pozoru tak różne firmy, jak – Kupiec, Mastercook i Lazur, mają wspólną ideę – propagowanie zdrowego stylu życia.

 

Strategia

Stworzyłyśmy koncepcję całego eventu, dzięki czemu udało nam się pokonać 15 agencji z całej Polski. Jako kobiety chciałyśmy pokazać, że najlepiej rozumiemy wyzwania, jakie stawia przed nami współczesny świat. Mamy do pogodzenia kilka ról: partnerek, matek, perfekcyjnych pań domu i ambitnych kobiet sukcesu, pozostając przy tym najlepszą i zdrową wersją siebie.

 

Rezultat

Salę hotelu, przeobraziłyśmy w miejsce, w którym kobiety spędzają najwięcej czasu – dom. Jego sercem i sceną była prawdziwa kuchnia wyposażona w sprzęty firmy Mastercook, w której panie gotowały wraz z Piotrem Kucharskim. Spiżarnia i lodówka były natomiast zaopatrzone w produkty firmy Kupiec i Lazur. Imprezę prowadziła kobieta doskonale łącząca wszystkie role – Katarzyna Cichopek, a o ruch zadbała Martwa Wiśniewska. Pokazała jak można ćwiczyć używając do tego domowych sprzętów, podczas gotowania, czy zabawy z dziećmi. Dodatkowym elementem pozwalającym na poczucie się jak w domu, były duże kanapy, fotele, pufy, świeże kwiaty i ogromne kubki z ulubionymi napojami każdej pani. Spotkanie prasowe okazało się sukcesem, było szeroko komentowane w kobiecej prasie, life stylowych czasopismach i forach internetowych.

Fotorelacja